جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پارتیشن اداری دارای فریم آلومینیومی
فهرست مطالب

آخرین مقالات

پارتیشن های اداری چه تغییراتی در فضای کار شما ایجاد می کنند؟

پارتیشن اداری دارای فریم آلومینیومی

فهرست مطالب

عصر دیجیتال با پیشرفت های فنی بسیار زیادی همراه بوده است و به همین دلیل، نحوه انجام بسیاری از کارها را تغییر داده است و راه حل های متفاوتی را برای آن ها به وجود آورده است.

در حال حاضر ادارات و دفاتر کاری بسیاری زیادی سراسر دنیا تاسیس شده اند که کارمندان بسیار زیادی در آن ها مشغول به کار هستند و به همین دلیل، نیاز به پیاده سازی روش های جدیدی در ساخت و ساز که بتواند به کارمندان کمک کند تا از محیط حداکثر استفاده را کنند، بسیار بیشتر از پیش حس می شود.

در حالی اکثر کارمندان علاقه دارند تا دفتر و فضای کاملا خصوصی برای خود داشته باشند، اما معمولا این امر امکان پذیر نبوده و یا پیشنهاد بسیار پرهزینه ای است. علاوه بر این، در بسیاری از ادارات و شرکت ها، کارمندان همیشه کارهای خود را به صورت انفرادی انجام نمی دهند و بسیاری از اوقات به تعامل با یکدیگر و انجام کارها به صورت گروهی نیاز دارند، اما مستقر شدن هر کدام از کارمندان در فضاهای جداگانه می تواند مانع این همکاری و تعامل شود.

یکی از بهترین ابزارها و وسیله هایی که می تواند کارآیی فضای کاری شما را گسترش داده و امکان استفاده از حداکثر محیط را برایتان فراهم می کند، پارتیشن اداری است.

پارتیشن ها یکی از مشهورترین ابداعات سال های اخیر هستند که توانسته اند تاثیر غیرقابل انکاری بر روی صنعت طراحی داخلی داشته باشند.  پارتیشن های اداری نوعی از پارتیشن ها هستند که معمولا به صورت شیشه ای و با طرح ها و ساختارهای متفاوت و مطابق با دکوراسیون اداری تولید و ارائه می شوند. یکی از بهترین ویژگی های این پارتیشن ها، مدولار بودن آن ها است؛ همین ویژگی این پارتیشن ها را قابل حمل و جا به جایی می کنند.

پارتیشن های اداری ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی دارند و همین باعث می شود تا بتوان در هر محیطی و با هر شرایطی از آن ها بهره برد. پارتیشن ها شما را از دردسرهای ساختن و یا تخریب کردن دیوارها کاملا بی نیاز کرده و برای فضاهای اداری که در آن ها تغییر دکوراسیون به وفور اتفاق می افتد، مناسب هستند.

تقسیم بندی

همان طور که گفته شد پارتیشن ها از همان ابتدا به عنوان جایگزینی برای دیوارها ساخته شدند. بزرگترین تفاوت پارتیشن ها با دیوارها، قابل حمل بودن آن ها است. پارتیشن ها مانند بسیاری از وسیله های دیگر، در کارخانه ها تولید شده و در محل نصب می شوند. با به کار بردن پارتیشن ها شما از دردسرهای ساختن یک دیوار جدید رهایی پیدا خواهید کرد.

با استفاده از پارتیشن های اداری، می توان فضاهای کاری کارمندان را جداسازی کرد و یا حتی فضاهای عمومی نیز، تشکیل داد.

زیباسازی محوطه

پارتیشن های اداری نیز درست مانند سایر انواع پارتیشن ها، با فریم های متفاوت و شیشه رنگی تولید می شوند و به همین دلیل می توان گفت که پارتیشن های اداری می توانند هر شکل و ظاهری که تمایل دارید را، به شما ارائه بدهند. یکی از کارهای جالبی که می توان با پارتیشن های اداری به منظور تزئین فضای کار انجام داد، به کار بردن لوگوی مجموعه تان و یا رنگ های برندتان در آن ها است.

ساکت کردن محل

یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن های اداری و به خصوص پارتیشن های اداری دو جداره، عایق صدا بودن آن ها است. پارتیشن های اداری می توانند بهترین وسیله برای ایجاد کردن فضاهای خصوصی مانند اتاق های ملاقات، دفتر مدیریت و یا … باشند.

ممکن است برخی از کارمندانی که در فضای کار شما کار می کنند برخی کارهای پر سر و صداتر داشته باشند و این احتمال وجود دارد تا تمرکز کارمندان دیگر به هم بخورد؛ بهترین راه حل برای این مشکل، ایجاد یک اتاق کار مجزا و عایق صدا برای کارمندانی است که کارهایی از این قبیل را انجام می دهند. ارزان ترین و به صرفه ترین راه برای ساخت یک اتاق عایق صدا، به کار بردن پارتیشن های اداری دوجداره است.

روشن تر کردن فضای کار

یکی از عناصری که می تواند به محل کار و کارمندان داخل آن انرژی و ببخشد، نور طبیعی است. پارتیشن های اداری شیشه ای، سطوح کاملا شفافی دارند که اجازه می دهند تا نور از آن ها عبور کند. با عبور کردن نور از داخل پارتیشن ها، فضای کار شما با استفاده از نورهای طبیعی به مراتب روشن تر می شود و همین امر، نشاط و انرژی بیشتر به کارمندان شما می دهد و باعث بهتر شدن عملکرد آن ها می شود.

امکان ایجاد فضا خصوصی

پارتیشن های اداری ساخته شده با شیشه های هوشمند می توانند بهترین راه برای ایجاد یک فضای خصوصی باشند. شیشه های این نوع از پارتیشن ها مطابق با خواست شما می توانند از حالت کاملا شفاف به حالت مات تغییر کنند و امکان دید به داخل را از بین ببرند.

جمع بندی

در حالت کلی، اگر قصد دارید تا برای خودتان یک فضای کاری سازمان یافته و با ویژگی های ذکر شده در این مطلب را برای خود ایجاد کنید، بهترین وسیله ای که می تواند شما را در این امر یاری کند، پارتیشن اداری است. پارتیشن های اداری با کیفیت و با طرح مناسب می توانند یکی از بهترین و کارآمد ترین وسیله ها برای محل کار شما باشند و این توانایی را دارند تا میزان بهره وری محیط کارتان را تا میزان زیادی افزایش دهند.

پارتیشن اداری شیشه ای

 

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

سلام روزتون بخیر باشه خسته نباشید. من میخوام برای ادارمون پیشنهاد نصب پارتیشن شیشه ای بدم هنوز متوجه تفاوت هاش نشدم توی سایت های مختلف ک سر زدم میشه راهنماییم کنید؟

علی

خیلی ممنونم از پاسختون. اتفاقا من توی همین وبلاگ ها یکم چرخیدم اطلاعات به دست اوردم. مثل سایت یا چندتا سایت دیگ که یادم نیست. توضیح کاملی من ندیدم حقیقت . پس امکانش هست تماس بگیرم کامل راهنماییم کنید

علی

الان دقیقا یه مدل پارتیشن شیشه ای مشبک هست که بهش میگن ایتالیایی لینکشم میزارم ببینید این خب الان فرقش چیه واقعا با بقیه پارتیشنای سایت شما یا شرکتای دیگ؟

ممنون میشم کمکم کنید🌹

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x