جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی داخلی دفتر کار با پارتیشن شیشه ای
فهرست مطالب

آخرین مقالات

مزایای پارتیشن شیشه ای

طراحی داخلی دفتر کار با پارتیشن شیشه ای

فهرست مطالب

همواره بحث و اظهار نظرهای گوناگون و زیادی درباره مزایا و معایب پارتیشن های شیشه ای اداری وجود دارد. برخی از مدیران اعتقاد دارند که با تفکیک تیم ها و گروه های مختلف مجموعه خود، می توانند از پرت شدن حواس کارمندان و مزاحمت همکاران برای یکدیگر جلوگیری کرده و به بالاترین راندمان دست یابند؛ در مقابل برخی دیگر احساس می کنند که داشتن یک محیط زنده، فعال و تعاملی برای حداکثر بهره وری بسیار مهم و ضروری است.

صرف نظر از تمام این صحبت ها و اختلاف نظرها، پارتیشن های شیشه ای اداری مزایای وفق العاده و انکار ناپذیری دارند. در ادامه به بررسی برخی از مزایای نصب پارتیشن های شیشه ای اداری می پردازیم.

بهبود بهره وری

نصب پارتیشن های شیشه ای در دفاتر موجب افزایش بهره وری در بین نیروهای کار مجموعه یا شرکت شما می شود. کارمندان با علم بر این که ممکن است به طور مداوم زیر نظر قرار بگیرند و نحوه عملکردشان کنترل شود، با دقت بیشتر و کیفیت بهتری کار خود را انجام می دهند و از اتلاف وقت و انجام فعالیت های غیر مرتبط خودداری می کنند. پنل های شیشه ای شفاف علاوه بر این که مانع تنبلی کارمندان می شوند، آن ها را به مسئولیت پذیری بیشتر تشویق می کنند که هر دو عامل در ارتقای سطح بهره وری نقش به سزایی دارند.

نصب پارتیشن های اداری شیشه ای همچنین به کاهش آلودگی صوتی در محیط کار کمک می کند؛ زیرا این پنل ها تا حدودی عایق صدا هستند؛ بنابراین حواس پرتی و عدم تمرکز را به حداقل می رسانند و بهره وری را بهبود می بخشند.

انعطاف پذیری

بیشترین سود مالی نصب پارتیشن های اداری شیشه ای از میزان انعطاف پذیری و قابلیت تغییر پذیری آن ها ناشی می شود.

تغییر چیدمان اتاق های دارای دیوارهای سنتی امری خسته کننده و پر هزینه است؛ اما شما به راحتی می توانید پارتیشن های شیشه ای را باز کرده و آن ها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید. این ویژگی برای زمانی که می خواهید یک بخش جدید به دفتر کارتان اضافه کنید یا به فضای اضافی نیاز دارید بسیار عالی و کارآمد است.

باز کردن پارتیشن های شیشه ای نه تنها آسان است، بلکه دیگر نیاز نیست هزینه اضافی نیز متحمل شوید. در نتیجه، شما همیشه می توانید بسته به نیاز و شرایط خود، چیدمان فضای اداری تان را هر از گاهی تغییر دهید.

تصویری از دکوراسیون با پارتیشن شیشه ای اداری

نگهداری آسان

اگرچه ممکن است واقعی به نظر نرسد، اما شرایط نگهداری و نظافت پارتیشن اداری شیشه ای نسبتا آسان است؛ چرا که شما همیشه می توانید از محلول های تمیز کننده پنجره برای پاک کردن سریع صفحات شیشه ای استفاده کنید.

علاوه بر این روش، استفاده از دستمال های پارچه ای از جنس میکرو فیبر نیز برای تمیز کردن و نظافت این پنل ها توصیه می شود.

کارآمدی و اثر بخشی

شما می توانید با نصب پارتیشن های شیشه ای اداری، نیاز به لامپ های الکتریکی را، به خصوص در طول روز، به میزان زیادی کاهش دهید. کاهش نیاز به نور مصنوعی، که اغلب هزینه زیادی نیز دارد، میزان انرژی مصرفی را به حداقل رسانده و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

جدا از مزایای مالی و اقتصادی آن، کاهش مصرف انرژی تاثیر مثبتی بر محیط زیست نیز دارد. به این ترتیب، پارتیشن های شیشه ای اداری باعث افزایش بهره وری انرژی می شوند.

بهبود و افزایش روشنایی

وقتی صحبت از محل کار می شود، کمبود نور طبیعی یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که امروزه با آن رو به رو هستیم؛ به خصوص این که این امر اغلب منجر به کاهش انرژی در محل کار و خستگی کارمندان می شود. با این حال شما می توانید از طریق دستکاری در دکوراسیون وضع موجود دفتر خود، با دریافت میزان کافی از نور طبیعی، سلامت و روحیه کارکنان مجموعه تان را بهبود ببخشید.

نصب پارتیشن های شیشه ای در محیط های اداری یکی از بهترین روش ها برای دریافت مقدار کافی از نور طبیعی خورشید به شمار می آید.

حریم خصوصی

برخلاف تصور عموم مردم، نصب پارتیشن های اداری شیشه ای لزوما حریم خصوصی را به خطر نمی اندازد. بسیاری از افراد در مورد نصب پارتیشن های شیشه ای تردید دارند؛ زیرا نمی خواهند حریم خصوصی کارمندان خود را از بین ببرند.

به این منظور می توان از پارتیشن های شیشه ای اداری با شیشه های مات استفاده کرد. این شیشه ها ضمن تامین نور طبیعی، حریم خصوصی کارمندان شما را نیز حفظ می کنند.

دکوراسیون محیط اداری با پارتیشن شیشه ای

زیبایی شناسی

با افزایش رقابت در بازار جهانی، جذب مشتری های جدید روز به روز دشوارتر می شود. بنابراین کارآمد بودن و برخورداری از ویژگی های قابل عرضه دیگر برای یک شرکت جهت تحت تاثیر قرار دادن مشتریان جدید بسیار مهم است.

این نکته را نمی توان نادیده گرفت که پارتیشن های شیشه ای اداری جلوه خاص و زیبایی به دفتر کار شما می بخشند.

با وجود طیف گسترده ای از روش های موجود مانند مات کردن و حکاکی و چاپ روی شیشه، پارتیشن های شیشه ای اداری نیز ظاهری کاملا مدرن و جذاب را ارائه می دهند که تقریبا می تواند در هر فضایی استفاده شده و هر مکانی را تکمیل کند.

دوام بالا

علاوه بر تنوع بالایی که پارتیشن های شیشه ای دارند، شیشه های با ضخامت استاندارد و مناسب برای دفتر کار شما در برابر فرسودگی و آسیب های ناشی از استفاده روزمره نیز مقاوم هستند. بنابراین در صورتی که از پارتیشن های شیشه ای به درستی مراقبت و نگهداری کنید، می توانند برای مدت زمان طولانی دوام بیاورند.

ممکن است تصمیم گیری برای شما در مورد نوع شیشه انتخابی برای نصب در محل کارتان دشوار باشد؛ زیرا در حال حاضر انواع مختلفی از پارتیشن های اداری در دسترس است. برای این کار بهتر است دو فاکتور ظاهر محیط کار و احساسی که می خواهید از دکوراسیون این فضا دریافت کنید را در نظر بگیرید. همچنین باید به طراحی داخلی و وضع موجود دفتر کار خود نیز توجه داشته باشید.

با افزایش تعداد گزینه های بیشتر در هنگام طراحی، پارتیشن های اداری شیشه ای محبوب تر نیز خواهند شد.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x