جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

طرح ویترین شیشه ای پس از طراحی ویترین چوبی به وجود آمد. اکثر خانواده ها شیشه را بر چوب ترجیح می‌دهند. بسیاری از افراد بر اساس سلیقه خود از شیشه رنگی در ویترین شیشه ای خود نیز استفاده می‌کنند که همین باعث متفاوت کردن دکوراسیون داخلی می‌شود

دسترسی سریع
ویترین شیشه ای

خرید اقساطی ویترین شیشه ای

تتراگلس با فروش اقساطی ویترین شیشه ای و سایر محصولات از قبیل پارتیشن، درب شیشه ای، نرده شیشه ای، آینه کاری، انواع شیشه ها و… در خدمت شما عزیزان می‌باشد. کافیست با پرداخت 50 درصد از کل مبلغ بصورت پیش پرداخت و 50 درصد الباقی با چک صیادی، بدون سود و ضامن، محصول مورد نظر را خریداری نمایید. تنها لازم است برای ثبت سفارش تماس بگیرید. همکاران ما به‌صورت تلفنی آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی هستند.

ویترین شیشه ای

چگونه می‌توان طرح ویترین شیشه ای را انتخاب کرد؟

شخص باید نحوه خرید ویترین شیشه ای را در هنگام تعامل با پارامترهایی مانند شکل، فضا و بودجه بداند.

  • شکل طراحی ویترین شیشه ای نقش اصلی را ایفا می‌کند .ویترین شیشه ای کوچک برای اتاق های کوچک و بزرگ مناسب است اما طرح ویترین بزرگ برای اتاق های کوچک مناسب نیست.
  • فضا برای اتاق های کوچک نیز اهمیت زیادی دارد .اما باید یک ویترین شیشه ای را ترجیح داد که فضای کمتری اشغال کرده است، زیرا چیزهای دیگر نیز باید در اتاق قرار گیرند.
  • همچنین باید ویترین شیشه ای را در بودجه مشخصی خریداری کنید. نیازی به صرف هزینه بیشتر برای ویترین شیشه ای نیست.
نمونه کارهای تتراگلس

طرح های ویترین شیشه ای مدرن

در اینجا ما 5 طرح ساده و جدید ویترین شیشه ای با تصاویر را ثبت کردیم. بیایید نگاهی به آنها بیاندازیم:

ویترین شیشه ای بزرگ

ویترین های شیشه ای بزرگ در طرح های مختلف موجود است. مهمترین چیز کابینت شیشه ای این است که کاملا در ساختار استفاده می‌شود. موارد مهم مانند ظروف را می‌توان روی ویترین گذاشت. ظاهر زیبا جلوه ای جذاب را در اتاق ایجاد می‌کند و نیاز واقعی به زیبایی را افزایش دهد. بنابراین، این کابینت ویترین شیشه ای بزرگ را می‌توان با قیمت بسیار مناسب در بازار خریداری کرد. علاوه بر این، فقط برای اتاق بزرگ مناسب است.

ویترین شیشه ای چوبی

لازم است در مورد بهترین طراحی ویترین برای یک اتاق آگاه شوید. ویترین شیشه ای چوبی اثری از چوب است. بنابراین شخص باید طرحی را انتخاب کند که در اتاق چشمگیر به نظر برسد. زیرا زیبایی آن بستگی به این دارد که چه چیزهای جذابی را در اتاق نگه دارید.

این نوع ویترین برای لباس هم کاربرد فراوانی دارد که در سال 2021 نیز ترند شده و در کلوزت روم ها بسیار به چشم می‌خورد.

ویترین شیشه ای

ویترین شیشه ای مستطیلی

مدل های ویترین شیشه ای مستطیلی بهترین طرح هایی هستند که می‌توان برای اتاق انتخاب کرد. در واقع، این سبک اصلی است که واقعا جذاب به نظر می‌رسد و به زیبایی اتاق می‌افزاید. اکثر خانواده ها این طرح را انتخاب می‌کنند.

قفسه های ویترین شیشه ای نیز در یک ساختار برای نگهداری اقلام مختلف ارائه شده است. در حال حاضر، ویترین شیشه ای گوشه ای یا ویترین شیشه ای دیواری انجام می‌شود، این بستگی به انتخاب و سلیقه خریدار دارد. اتاق بزرگ برای طرح ویترین شیشه ای مستطیل شکل مناسب است.

ویترین شیشه ای گوشه

ویترین شیشه ای گوشه نیز برای اتاق بزرگ مناسب است. می‌توان آن را در گوشه ای بدون انتخاب اضافی نگه داشت. این ویترین ها فقط برای گوشه ها مناسب هستند و فقط در آن موقعیت بسیار خوب به نظر می‌رسند. یک گوشه تجویز شده را می‌توان انتخاب کرد و این امکان را برای ویترین شیشه ای فراهم کرد.

قفسه ها در ویترین شیشه ای قرار گرفته‌اند که برای نگهداری مقادیر خوب اقلام مناسب است. بهترین انتخاب این است که بر اساس شکل اشغال شده توسط ویترین شیشه ای گوشه‌ای ساخته شود. می‌توان انتخابی را انجام داد که به فضای کمتری نیاز دارد.

ویترین شیشه ای
ویترین شیشه ای

ویترین شیشه ای نقره ای

ویترین شیشه ای در بین مردم بسیار محبوب است و یکی از رنگ‌هایی که بین مردم رایج است نقره ای می‌باشد. رنگ نقره ای بهترین انتخاب برای نگهداری یک ویترین دوست داشتنی در اتاق می‌باشد. این می‌تواند بسیار بزرگ یا کوچک باشد که بستگی به اندازه اتاق دارد.

اکثر وسایل یا نقاشی‌های زیبا را می‌توان در طرح ویترین شیشه ای نقره ای انجام داد. ویترین قفسه شیشه ای را می‌توان با دقت در گوشه اتاق قرار داد.

اهمیت طراحی ویترین شیشه ای

همه می‌خواهند محیطی دلپذیر داشته باشند و برای این کار می‌توانند هر کاری را انجام دهند. یکی از این طرح‌ها برای تزئین اتاق، طرح‌های ویترین شیشه ای تکامل یافته است. در حال حاضر، بخش مهمی از اتاق برای ویترین است. می‌توان همه آثار شخصی را در حالی که در ویترین شیشه ای نگهداری می‌شود، روایت کرد. این واقعا تأثیر خوبی در ذهن بازدیدکنندگان خواهد گذاشت. بنابراین، این یک محصول بسیار مفید برای ایجاد آگاهی عمومی برای افراد مختلف اتاق است. بنابراین، قبل از خرید یک ویترین شیشه ای، انتخاب مناسب را انجام دهید.

ویترین شیشه ای، پارتیشن شیشه ای و یا هر وسیله ای که در دکوراسیون داخلی از شیشه ساخته می‌شود در سال‌های اخیر بیشتر به چشم می‌خورد و مورد پسند افراد در سطح جهان شده است.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

تماس با ما