جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پارتیشن اداری تک جداره با فریم آلومینیومی
فهرست مطالب

آخرین مقالات

تفاوت پارتیشن های اداری دوجداره و تک جداره

پارتیشن اداری تک جداره با فریم آلومینیومی

فهرست مطالب

یکی از بزرگ‌ترین دستاوردها و پیشرفت‌ها در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی، پارتیشن‌ها هستند. هدف از استفاده کردن و به کار بردن پارتیشن‌ها، تقسیم بندی کردن فضا است.

پارتیشن‌های اداری نوعی از پارتیشن‌ها هستند که به منظور بخش بندی کردن فضاها و محیط‌های کاری به کار می‌روند. پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه شدن پارتیشن‌های اداری به بازار، انواع مختلفی از پارتیشن‌ها تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند.

همان طور که احتمالا می‌دانید، یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های تشکیل دهنده پارتیشن اداری، شیشه‌های آن است. و به همین دلیل برای اضافه کردن برخی ویژگی‌ها به یک پارتیشن باید قسمت شیشه آن را تغییر داد؛ بنابراین یکی از اصلی‌ترین معیارهایی که می‌تواند بخش قابل توجهی از ویژگی‌های یک پارتیشن اداری را معین کند، نوع شیشه آن است.

انواع شیشه‌های به کار برده شده در پارتیشن‌های اداری

به طور کلی دو نوع شیشه تک جداره و دو جداره در ساخت پارتیشن‌های اداری به کار می‌روند. ممکن است در نگاه اول پارتیشن‌های اداری دوجداره بسیار شبیه به پارتیشن‌های تک جداره به نظر برسند اما در اصل تفاوت‌های بسیار زیادی در کاربردها و ویژگی‌های خود دارند.

شرایطی محیطی که قرار است پارتیشن‌های اداری در آن قرار بگیرند، می‌توانند نقش بسیار مهمی در انتخاب نوع پارتیشن اداری مناسب ایفا کنند.

پارتیشن‌های اداری تک جداره

پارتیشن‌های تولید شده با شیشه‌های تک جداره یکی از انواع نسبتا ارزان و مقرون به صرفه پارتیشن‌های اداری محسوب می‌شوند. این دسته از پارتیشن‌ها بسیار وزن کم‌تری نسبت به پارتیشن‌های اداری دو جداره دارند و از لحاظ ظاهری ظرافت بیشتری دارند و همین امر سبب می‌شود تا بسیار زیبا به نظر برسند.

پارتیشن‌های تک جداره معمولا ساختار و طراحی‌های بسیار ساده‌تری نسبت به پارتیشن‌های اداری دیگر دارند و به همین دلیل ممکن است که آن‌ها برای ارائه برخی از امکاناتی که پارتیشن‌های اداری دو جداره قادر به ارائه آن‌ها هستند، مناسب نباشند؛ برای مثال پارتیشن‌های اداری برای نصب پرده و کرکره چندان مناسب و کارآمد نیستند.

این دسته از پارتیشن‌ها در طرح‌ها و اندازه‌ها و ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند و معمولا در شرایطی که احتمال آسیب دیدنشان کم تر است، قرار می‌گیرند.

مزایای پارتیشن‌های اداری تک جداره

همان طور که گفته شد پارتیشن‌های اداری ساختاری بسیار ظریف دارند و به همین دلیل می‌توانند بسیار زیبا باشند و زیبایی محل کار شما را چندین برابر افزایش دهند.

پارتیشن‌های اداری همچنین قیمت بسیار کم و مقرون به صرفه ای دارند و همین باعث می شود که این دسته از پارتیشن های اداری محبوب تر از پارتیشن‌های اداری دیگری باشند.

بهتر است بدانید که پارتیشن‌های اداری تک جداره معمولا با اتصالات دارای نمای خارجی تولید می‌شوند و همین امر باعث می‌شود تا منتقل کردن و نصب کردن آن‌ها بسیار ساده و راحت باشد.

البته این ظرافت نسبتا زیاد پارتیشن‌های اداری باعث می‌شود تا این دسته از پارتیشن‌ها بسیار آسیب پذیرتر از پارتیشن‌های دو جداره باشد.

پارتبشن دو جداره با فریم آلومینیومی

پارتیشن‌های اداری دو جداره

پارتیشن‌های اداری دو جداره نوعی از پارتیشن‌ها هستند که با شیشه‌های دو جداره تولید می‌شوند. این دسته از پارتیشن‌های اداری بسیار مقاوم‌تر و با امکانات‌تر از پارتیشن‌های اداری تک جداره هستند.

پارتیشن‌های اداری دو جداره اتصالات و نمای خارجی نداشته و به همین دلیل ممکن است نصب کردن و یا جا به جا کردن  آن‌ها کمی سخت‌ تر به نظر برسد.

پارتیشن‌های اداری دو جداره این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید از وسایلی مانند پرده و یا کرکره های دستی یا برقی را بر روی سطوح آن ها نصب کنید؛ این مزیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی فضای داخل پارتیشن های اداری را به یک مکان خصوصی تر تبدیل کنید.

مزایای پارتیشن های اداری دو جداره

شیشه های دو جداره مقاومت و ضخامت بسیار بیشتری نسبت به شیشه های تک جداره دارند؛ به همین دلیل وزنشان به مقدار قابل توجهی سنگین تر است.

پارتیشن های دو جداره بر خلاف پارتیشن های تک جداره (که اغلب ظریف هستند) بسیار ضخیم بوده، مقاومت بالا و آسیب پذیری کم تری دارند.

پارتیشن های اداری دو جداره همچنین، یکی از بهترین وسیله ها برای کنترل دمای یک فضا هستند. پارتیشن های دو جداره به دلیل ضخامتی که دارند، می توانند مانع تغییر پیدا کردن دمای فضای داخل خود شوند و آن را کاملا ثابت نگه دارند.

پارتیشن های اداری دو جداره با وجود قیمت بالایی که نسبت به دیگر پارتیشن ها دارند اما یکی از بهترین و کارآمدترین انواع پارتیشن های اداری محسوب می شوند و برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد بسیار مفید واقع می شوند. با استفاده از پارتیشن های اداری دو جداره می توان به راحتی محیط های مسطح و فلت را تقسیم بندی کرد و مکان های جداگانه و حتی اتاق های خصوصی ایجاد کرد.

البته توجه کنید که هر دو نوع پارتیشن های اداری برخی از قابلیت ها را دارند؛ برای مثال هر دو نوع پارتیشن های اداری می توانند با شیشه های رنگی تولید شوند و یک جلوه خاص و همین طور زیبا به محل کار شما تقدیم کنند.

یکی دیگر از خصوصیات پارتیشن های اداری، امکان تولید شدن آن ها با شیشه های هوشمند است. شیشه های هوشمند به شما این امکان را می دهند تا بتوانید هر زمان که تمایل داشتید، شیشه ها را از حالت شفاف به حالت مات و یا بر عکس در بیاورید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x