جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تصویری از پارتیشن اداری با شیشه مات
فهرست مطالب

آخرین مقالات

به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری

تصویری از پارتیشن اداری با شیشه مات

فهرست مطالب

برای این که بتوان به صورت کارآمد و متمرکز در محیط کار فعالیت کرد، داشتن تمرکز بسیار حیاتی است. در این راستا گاهی مکالمه‌های میز کناری، موجب کند شدن عملکرد کارمندان می‌گردد. طراحی یک پارتیشن‌بندی مناسب علاوه ‌بر زیباتر شدن محیط اداره موجب افزایش تمرکز و فضای خصوصی کارمندان می‌گردد.

پارتیشن‌ها دارای مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند و همچنان با جدا کردن محیط‌های مختلف باعث نظم و زیبایی فضا می‌گردند.

از زمانی که شرکت‌ها نیاز به دکوراتور‌ها و اعمال دکوراسیون داخلی را جهت جذب مشتری و پویا نمودن فضای کاری خود احساس کردند، پارتیشن‌های اداری نیز جای خود را در اداره‌جات و محیط‌های کاری پیدا نمودند؛ چرا که در دکوراسیون داخلی یکی از بهترین و کارآمدترین گزینه‌ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده از پارتیشن‌ها می‌باشد.

تقریباً از هر نوع متریال با هر رنگ و مدل که تصور کنید، می‌توان برای طراحی دکوراسیون داخلی با پارتیشن‌ها استفاده کرد.

نظیر چوب، شیشه، پنل‌های پی وی سی و حتی سنگ‌های دکوراتیو، بهترین گزینه‌ها برای پارتیشن‌ها هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی با پارتیشن چوبی

چوب و کامپوزیت، سبک و مقرون به صرفه هستند. در نتیجه اجرا و نصب از نظر قیمت مناسب‌تر است.

بهترین انتخاب برای تقسیم‌بندی موقت اداری درهای کشویی چوبی هست. این پارتیشن‌ها برای جدا کردن بخشی از اتاق هم بسیار استفاده می‌شوند.

پارتیشن اداری دوجداره در یک دکوراسیون چوبی

پارتیشن‌های شیشه ای

پارتیشن‌های شیشه‌ای بهترین انتخاب برای طراحی ادارات مدرن هستند. این نوع طراحی باعث روشنایی بیشتر و افزایش انرژی فضا می‌گردند. طراحی پارتیشن‌های شیشه‌ای برای منازل مسکونی نیز کاربرد دارد. حد فاصل میان سالن ناهارخوری و سالن نشیمن و یا راه‌روهای ورودی و سالن اصلی با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای در طرح‌ها و مدل‌های مختلف امکان پذیر است.

شیشه‌های رنگی چند جداره برای جذاب شدن فضا مناسب هستند. می‌توان آرم شرکت و یا لوگوهای مختلف را بر روی آن طراحی کرد.

استفاده از بلوک‌های شیشه‌ای در پارتیشن‌ها به ویژه در مکان‌هایی که نیاز به تبادل نور بین دو فضا وجود دارد، ایده‌ی خوب دیگری است. این شیشه‌ها عملکرد فوق العاده‌ای دارند و بسیار کاربردی می‌باشند. این شیشه‌ها از نظر نوع، طرح، قابلیت عبور نور به صورت شفاف یا مات، مقاومت در برابر دما و فشار، قابلیت اجرای دکوراسیون با انواع فریم‌های چوبی، آلومینیومی، فلزی و رنگی دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشند.

از مزایا و ویژگی‌های پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری می‌توان به طراحی انعطاف پذیر برای استفاده از شیشه‌های تک و دو جداره و همین طور نصب آسان و سریع آن‌ها اشاره کرد. همچنین باید بدانید که با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای مات، فضای شما از حالت عادی خارج شده و جلوه‌ای مدرن به خود می‌گیرد. شما می‌توانید از پارتیشن‌های اداری به دو صورت با فریم و بدون فریم استفاده کنید.

در این سبک فضای بیشتری در اختیار کارمندان قرار گرفته و همچنین دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

پارتیشن فریم‌لس از شیشه سکوریت 10 میل که قابلیت اجرای طرح‌های مختلف و طرح‌های سندبلاست به صورت مات و نیمه مات و یا طرح لوگو هست. به دلیل شکل ظاهر زیبای پارتیشن‌های مدل شیشه فریم‌لس، این وسیله‌ها بیشتر در محل کارهایی که نیاز به دید و باز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل انعطاف‌پذیر بودن پارتیشن از جنس شیشه‌ به راحتی می‌توان آن را در فضاها و محیط‌های متفاوتی نصب نمود که زیبایی و کارایی آن محیط به بیشترین حد خود می‌رسد. به دلیل نداشتن فریم در ظاهر شکننده به نظر می‌رسد، ولی برخلاف ظاهر آن دارای استحکام بسیار بالایی هست.

قیمت پارتیشن شیشه ای

یراق آلات مورد استفاده یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت پارتیشن شیشه ‌ای می‌باشند. یراق آلات پارتیشن‌های شیشه‌ای همانند سایر یراق آلات در دو نوع ایرانی و خارجی که دارای تفاوت کیفیت و قیمت می‌باشند، موجود هستند.

قیمت‌ها برحسب متراژ کار متغیر می‌باشند و پس از بازدید کارشناس از محل پروژه و کشیده شدن نقشه اصلی، قیمت اصلی محصول محاسبه می‌‎شود.

پارتیشن شیشه ای رنگی

استفاده از این پارتیشن‌ها موجب نشاط کارکنان و زیبایی محیط می‌گردد. پارتیشن شیشه‌ای رنگی را می‌توان به صورت شیشه‌های رنگ‌دار هماهنگ با رنگ محیط اطراف اداره و شرکت انتخاب و نصب نمود. می‌توان رنگ شیشه پارتیشن‌ها را در ترکیب بندی‌های متنوع انتخاب کرد تا محیط کاری دارای تنوع و جذابیت فراوان گردد و هم راستا با آن، موجبات افزایش روحیه کاری و بازده کار کارکنان را فراهم سازد.

پارتیشن شیشه‌ای استیل

این نوع پارتیشن از جنس آلومینیوم متراکم بوده و مترال پوششی آن نیز تک یا دوجداره است.

پارتیشن اداری با فریم آلومینیومی

ایده‌ی جذاب استفاده از گل و گیاه در پارتیشن اداری

پارتیشن‌هایی که چوبی و یا از مشتقات چوب هستند را می‌توان به طور کامل با استفاده از گیاهان پوشش داد. برای این کار باید از گیاهان انبوه استفاده کرد تا سطح زیرین کاملا پوشیده شود و مانند یک دیوار گیاهی به نظر برسد.

طراحی پارتیشن آلومینیومی

طراحی دیواره‌های پارتیشن ساخته شده از آلومینیوم باعث شده است که آن‌ها از دوام بالایی برخوردار باشند. البته شما این امکان را خواهید داشت که با توجه به نیازتان، از روکش‌های پودری در ساختار پارتیشن اداری خود استفاده کنید؛ همچنین می توانید اتصالات آن‌ها را با روکش‌های آلومینیومی پوشش دهید.

پارتیشن‌های دوجداره آلومینیومی برای فضاهای خصوصی در سازه‌های مختلف، کاربردی و کارآمد برای مکان‌های اداری و تجاری مناسب هستند. پارتیشن آلومینیومی راهی عالی برای تقویت حریم خصوصی دفتر شما است. پارتیشن دوجداره آلومینیومی بر گرفته از دو لایه شیشه سکوریت 4،6 یا 8 میل با پرده کرکره ولومی و فریم آلومینیومی به صورت قاب دور شیشه‌ای با ظاهری باریک و زیبا، تولید و اجرا می‌شود.

رنگ بندی‌های متنوع، نورپردازی مناسب و نصب آسان عایق صوتی تنها برخی از مزایای استفاده از پارتیشن اداری آلومینیومی هستند.

اجزای پارتیشن اداری آلومینیومی

طراحی سندبلاست با طرح‌های متنوع

محفظه عبور جریان برق با قابلیت دسترسی آسان

درب پارتيشن‌ها از جنس شيشههاي 8ميل سکوريت با ترکيب ام دي اف مجهز به قفل و دستگيره برندهاي برتر داخلي با طرح‌های متنوع است.

پارتیشن تزئین شده با گل و گیاه

پارتیشن‌بندی صفحه آکوستیک

یک فضای اداری با طراحی باز از فضای موجود بالاترین استفاده را می‌برد ولی با مشکلاتی از جمله سر ‌و صدای دفتر و عدم رعایت فضای خصوصی همراه است.

پارتیشن‌بندی آکوستیک بهترین طراحی برای کاهش سروصدای موجود در فضای اداری هست. این نوع از پارتیشن‌ها با استفاده از صفحات ضخیم سر و صدای محیط را کاهش می‌دهند.

اگر می‌خواهید این پارتیشن‌ها را در فضاهای مختلف اتاق قرار دهید، می‌‎توانید در زیر آن‌ها از چرخ استفاده کنید.

 

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x